روز زن بر همه زنان مبارک باد

چهارشنبه 17 اسفند 1384

روز جهانی زن را به همه زنان جهان تبریک می گویم. خوشبختانه یک روز را از این 365 روز به ما زنان و جنس دومی ها تخصیص داده شده. امروز اعضای حزب سوسیایستها در ایستگاههای قطار در بلژیک به خانمها یک شاخه گل می دادند و روز زن را به آنها تبریک می گفتند.
تجمع زنان هم در ایران به خشونت کشیده شده و جمهوری اسلامی یکبار دیگر به زنان ماهیت زن سیزش را نشان داده است. نگاهی به گزارش بی بی سی بیندازید بد نیست.
از اینکه رنان شجاعت تشکیل این تجمع را به خود داده بودند خوشحال و از اندک بودنشان کمی دلگیر شدم. کاش من هم در ایران بودم. دلم می خواست امروز به مادرم زنگ بزنم و به او روز زن را تبریک بگویم ولی ترسیدم که او فکر کند امروز تولد حضرت فاطمه است. آخر اینها گذاشتند چیزی سر جایش باشد. در تمام دنیا روز 8 مارس روز زن است و در ایران ما تافته جدا بافته شده ایم.
سورپریز امروزم من هم این بود وقتی که آمدم خانه دخترم حسابی به کارها رسیده بود تا من فرصت استراحت داشته باشم. انگار دارد راستی راستی 18 سالش می شود.
اگر هوا بارانی نبود امروز حتوا برایش یک دسته گل قشنگ می خریدم تا اولین دسته گل دریافتی اش به مناسبت روز جهانی زن باشد. باشد برای سال دیگر.
خب زنهای تمامی جهان یک بار دیگر روزتان مبارک.

زنان | بازگشت به صفحه اول

دنبالک:

آدرس دنبالک براي اين مطلب: http://www.donyayeman.com/cgi-bin/mt/mt-tb.cgi/498


نظرات:

شما هم نظر بدهيد: